30 listopada 2010

Kamień Księżycowy w srebrnej cardze, czyli Magic World

61 osób, tyle naliczyłam (jeden wpis z 62 - był uzupełnieniem wcześniejszego). Całe szczęście, że nie muszę wybierać tylko odgórnie zarządziłam losowanie - byłoby mi strasznie ciężko wybrać kogoś nawet z połowy Waszych zgłoszeń. Kilkoro z Was jest moimi znajomymi, niektórzy są znajomymi "wirtualnymi", zgłosiło się też wiele osób, których nie znam lub nie kojarzę po adresach mailowych, wyłapałam także dwa rodzynki, z którymi jestem spokrewniona ;)
Wszystkim Wam chciałam serdecznie podziękować za udział w zabawie oraz odwiedzenie bloga.
Wydruki przybędą - jak zapowiadałam - dziś wieczorem.
Nie ukrywam, że emocje pierwsza klasa, zatem pewnie na jednym Candy się nie skończy... :-)


Tymczasem przedstawiam Magic World, naszyjnik.
Magic World, czyli asymetria kontrolowana. Naszyjnik od podstaw ręcznie tworzony ze srebra prób 999, 930 i 925; z użyciem blachy, drutów (w tym ręcznie młotkowanych) i oplotu - techniką wire-wrapping, gdzie grubszy drut opleciony jest cienkim jak włos - drucikiem. Niezwykle pracochłonny egzemplarz - unikat. W blasze o kształcie rombu - umieszczony centralnie duży kaboszon Kamienia Księżycowego o mlecznej barwie z delikatnym prześwitem błękitu (zależnie od tego jak pada światło). Mocno oksydowany, przetarty do różnych odcieni szarości i polerowany na wysoki połysk. Obwód łańcuszka: 44 cm. wymiary wisiora wraz z krawatką: 6,7 x 3,8 cm. Wielkość kamienia z cargą (srebrnym obramowaniem): 1,5 x 1,7 cm. Waga samego wisiora: 13g. Waga całości: 15,6g. Przepiękny, ekskluzywny look.

 
 

6 komentarzy:

  1. piękny wisior i kamień piękny. świetny efekt daje taka delikatna asymetria, wszystko dobrze ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykły kamień, niezwykła oprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja sirota :D dopiero jak napisałaś że asymetria to spostrzegłam różnicę! A podziwiałam wczoraj w galerii - Piękny!!! ...i ten z poprzedniego wpisu też!

    OdpowiedzUsuń