30 listopada 2010

WYNIKI CANDY

Nie było łatwo... stale znikały karteczki z miski za pomocą małych magicznych dłoni. W efekcie końcowym udało mi się zliczyć wszystkie - ufff... 61, zgadza się ;)
Fotorelacja jednak jest, udało mi się zdobyć kartki z wydrukiem nieco wcześniej :-)

Nieco skromnie ale w końcu liczy się wnętrze...


 Przymiarka do losowania...


 Jedna karteczka już jest, opisana od razu numerem 1 :-) Leży sobie i czeka na właśnie losowaną - drugą.


 Karteczka nr 2 przekazywana w moje ręce...


Karteczka nr 2 - zakryta. Nr 1 odkryta. PiLLow - gratuluję :-)


 Karteczka nr 1 leży przykryta, odkryta karteczka z numerem 2 - Beata, gratuluję :-)

8 komentarzy:

  1. Achh, zazdroszczę ;) A urocze stworzenie uwiecznione na zdjęciach to to wcześniej wspominane dwuletnie? Bo się takie bardzo duże wydaje, przynajmniej w porównaniu z moim znajomym dwuletnim, które jest chudziutkie, drobniutkie i prawie go nie ma (chociaż to częściowo dlatego, że porusza się z prędkością światła ;D).

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko!!!! nie wierze :O:O:O
    Nineczka jestes wielka!!!
    Dzieki wielkie.....
    Dalej nie wierze :))))

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!!! Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale od dawna śledzę Twoje postępy i jestem pod wielkim wrażeniem. To rzadkość, tak się piąć w górę, no!!! no!!!, co to będzie dalej!! Pozdrawiam gorąco i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Was nie lubię, bo nie jesteście mną i znów nie wygrałam... ;D Oczywiście żartuję ;) Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pillow i Beata - jeszcze raz gratuluję. Przesyłki do Was wyjdą jeszcze dziś (mam nadzieję :)).

    Pinki - nie smuć się, przewiduję kolejne Candy, tylko jeszcze nie mam określonego terminu ;)

    Shenny, córcia ma 2 lata i 2 miesiące, jest raczej w środku siatki centylowej... choć może ostatnio faktycznie urosła, bo jesteś którąś z kolei osobą, która twierdzi, że jakieś takie wyrośnięte dziecię mam ;)

    Pracownia - dziękuję, mam nadzieję, że utrzymam poziom ;)))

    Wilczex - nie martwta się, jak pisałam Pinki, będzie jeszcze Candy. Raczej nie w tym roku ale może Dzień kobiet? Wielkanoc? W może wcześniej? Nie wiem, trudno powiedzieć ;) Ale na 100% będzie ;)

    OdpowiedzUsuń