20 listopada 2010

Szlachecki wisior w srebrze, z przepięknym Labradorytem

Ten kamień jest tak niesamowity, że poważnie zastanawiam się nad zatrzymaniem wisiora w mojej prywatnej kolekcji.
To może być niezła gratka dla wielbicieli Labradorytu - dla Ciebie ;) Dlaczego? Ponieważ kamień nietypowo mieni się w dwóch kolorach, równie intensywnie... w odcieniu zieleni złamanej złotem, lub przepięknej, głębokiej barwy niebieskiej - zależnie od kąta padania światła.
Świeżo wstawiony do galerii, czeka na akceptację moderacji. Masz jeszcze chwilkę na zastanowienie się a potem możesz go kupić i cieszyć nim swoje oczy oraz... cudze :-)


4 komentarze:

  1. łaaał łaaał łaaał przecudownie ubrałaś ten kamyczek łaaał

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny... brak mi słów...
    w takim razie korzystam z okazji i się zapisuję,
    Maja, majles@poczta.fm
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny przepiękny kamień! I oprawa jak zwykle wspaniała! Chylę czoła i zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://triple-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Labradoryty i turmaliny moje "duchowe" przewodniki. Trafiłam tutaj dziś po raz pierwszy. I od dziś będę BARDZO często.
    Pozdrawiam, piękne, mistrzowskie. Danusia

    Danuta-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń