20 listopada 2010

CANDY CANDY CANDY - czas... start!


Rozdaję biżuterię srebrną. Jedyne, co musisz, to zapisać się w komentarzu - i gotowe! :)

UWAGA, WAŻNE:
PRZEDMIOTEM CANDY SĄ DWA EGZEMPLARZE WKLEJONE W TĘ NOTKĘ - czyli kolczyki z Onyksem i wisiorek z Agatem.
Panie, które wpisały się pod innymi notkami (nie dot. Candy), wybierając biżuterię inną niż przedstawiona tutaj - proszone są o ponowienie wpisu tuż pod żółtym wisiorkiem, w tej notce. Dziękuję ;)

BOŻONARODZENIOWE CANDY jest jednocześnie prowadzone na obu moich blogach, czyli także na anglojęzycznym: http://annamroczek.blogspot.com –  w losowaniu będą brały udział również osoby  wpisujące się w komentarzach na drugim blogu. Wpisz się proszę tylko na jednym z nich.

Nie musisz mnie znać, posiadać bloga, polecać mojego bloga na swoim, to ma być – podkreślam – zabawa w pełnym tego słowa znaczeniu (także dla mnie samej, uwielbiam sprawiać innym radość); nie musisz też podawać publicznie swoich danych osobowych.
Mimo wszystko miło mi będzie, jeśli umieścisz u siebie odnośnik do mojego candy – ale to nie wymóg, nikogo sprawdzać nie będę ;)
Możesz też  zasugerować w komentarzu „zgłoszeniowym”, który przedmiot chciałabyś otrzymać w przypadku wygranej  - będzie to pomocne w sytuacji, kiedy każda z wylosowanych osób będzie miała inne oczekiwania.

MUSISZ natomiast podać w komentarzu swoje imię oraz adres e-mail.

Z mojej strony jedna, jedyna prośba: bawmy się wg zasad fair play, ok? Niech wszyscy mają równe szanse. Jedna osoba = jedno zgłoszenie = jeden adres e-mail. Wierzę, że tak będzie;)

ZAPISY TRWAJĄ do północy dn. 28.11.2010 (niedziela) – jak ktoś się spóźnił, to szorować na drugi blog, bo tam doba kończy się 6 godzin później :). Po tym czasie zbieram Was wszystkie/ich „do kupy”, zapisuję, zgniatam (och, to dopiero przeżycie ;) ), wrzucam do michy, wołam swoje prywatne, dwuletnie, płci żeńskiej – i proszę o wyciągnięcie określonej ilości zawiniątek. Jedna osoba = jedna wygrana.
Wyniki ogłoszę na blogu między 29.11 a 03.12.2010 (ta grudniowa data taka trochę pomostowa, na wszelki wypadek – postaram się jak najszybciej, z małą relacją odnośnie całego losowania).
Ze zwyciężczyniami dodatkowo skontaktuję się mailowo,  przesyłka zostanie nadana jako list polecony priorytetowy.

Teraz troszkę o stworzonych pracach:
Starałam się, by różniły się między sobą stylem, by każda z prac trafiała w nieco inne gusta i mam nadzieję, że mi się udało, ale „się zobaczy” w komentarzach :)

KOLCZYKI lub KLIPSY, lekkie, wykonane ze srebra 999 i 925, lekko oksydowane i wypolerowane na błysk + kule Onyksu. Sztyfty z barankami wypełnionymi silikonem (mocno trzymają kolczyk na miejscu), aczkolwiek nie widzę problemu, by wymienić je na bigle angielskie, lub klipsy, również srebrne (jeśli ktoś woli). Tę kwestię uzgodnię z przyszłą właścicielką po ogłoszeniu wyników, zatem nie ma potrzeby dodawania tej informacji w komentarzu.
Długość ze sztyftami: 5 cm; bez sztyftów: 3,5cm. Maksymalna szerokość: 3cm. Waga jednego kolczyka (bez baranka): 4,2g.


WISIOR – donut Agatu, w barwie jesiennej (zgaszony żółty złamany brązem) opleciony srebrem 999 i 925, oksydowany do czerni, mocno przecierany (cieniowany od białego srebra, po głęboką czerń) i wypolerowany na wysoki połysk. Dodatek stanowią 4 szklane listki w odcieniu miodowym oraz 2 białe perełki Swarovski (4mm).
Długość całkowita: 9,5cm. Szerokość maksymalna: 4,cm. Waga: 26g.


 
 
Na czas trwania konkursu zdjęłam ograniczenia dot. posiadania konta - przy wpisywaniu komentarzy. Będą one jednak moderowane - proszę o cierpliwość, ukażą się wszystkie :)

61 komentarzy:

  1. Piękności! To ja się zgłaszam: Lila , lpukacka@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę i mnie wpisać na listę :) Ustawię się po wisior - piękny jest :) Elka elkat1212@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ten cudny wisior mogę stać nawet w kolejce rodem z PRL-u :))) Ania lavandula@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ach te twoje cuda, wszystkie piekne :D
    beata rybka@petros.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace przepiękne, pierwsza bardziej "w moim stylu", więc i ja ustawiam się w kolejce:)

    jestemkaraluchem@mailmix.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie,ze dodalas mnie do obserwowanych.Milo jest widziec kolejna znajoma ( moze tylko wirtualnie ale jednak) twarz:)
    Na Candy zapisuje sie z wielka checia bo Twoja bizuteria zawsze powala mnie na kolana.
    mamahania2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie może mnie tutaj zabraknąć :-) Ustawiam się grzecznie w kolejce po kolczyki :-)
    Pozdrawiam
    aneta
    (aneta_mariusz_kulesza@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś pięknego! Mnie za serce złapały kolczyki :) Dominika, nr4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisior jest niesamowity!

    magnessina@interia.pl a imię me: Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też na pierwszy się zgłaszam jakby co ;-))


    jagusiabochnia@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  11. o wow jaka niespodzianka. muszę spróbować, chyba ustawię się po kolczyki, chociaż wisior też piękny :)
    franiobizuteria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem i ja, mnie z kolei bardziej urzekły kolczyki, może dlatego, że nie przepadam za żółtym ;)

    a poza tym myślę, że pięknie wyglądałabym w tych kolczykach, pasują do mnie :)

    Magda: pola_25@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Twoje prace także nie mogło mnie tu zabraknąć :) W moim guście bardziej kolczyki także ustawiam się w sznureczku i grzecznie czekam :) Pozdrawiam ciepło :* Beata
    beatamichalak88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce :)Obie prace przecudne, nie potrafię wybrać. Pozdrawiam. Kaska
    brigitta.triplemoon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, lubię Twoje dziełka, a że nie nosze wisiorków, to klpisy byłyby idealne. :)
    Justyna -> yaollinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od pewnego czasu obserwuję Twoje dzieła. Każda wizyta tutaj powala na kolana. Dziś po raz pierwszy biorę udział w candy - z nadzieją na wygranie wisiora.
    Serdecznie pozdrawiam. Ania
    niafaste@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace :D
    Magda magdalena178@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. wisior cudowny ! pięknie by się na mnie prezentował ;-)
    Magda (margo) mtworkowska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. masazystka1985@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki! Cudo!! Niczego bym w nich nie zmieniała :)
    Kasia.. kasiax3@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. szczęścia w konkursach nie miewam ale nie mogę się oprzeć pokusie wpisania się o ten przecudny wisior :)
    Anka - ad95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. No to ja też spróbuję :)
    Beata betty@pnet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne! Mnie sie oba podobaja!
    Magda mag.nus@akari.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień Dobry

    Klipsy do mnie się szybko przyczepiają i za pośrednictwem mojej ręki e-mail tutaj umieszczają.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  25. tez sprobuje :)
    Goska- m.nuszkiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna biżuteria, gratuluje talentu :) Ustawiam się w kolejce bo mam nadzieję, że szczęście mi dopisze :)Podobają mi się prace:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie bomba ;)

    Karolina, karna81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Złote cacko:) victoria08 na o2.pl :)

    i podoba mi się opis do Szlachecki wisior w srebrze, z przepięknym Labradorytem - rozkręciłaś się, krótko i na temat, a jak klimatycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, to i ja się w kolejce ustawię :)

    Alicja. alicja.szyszka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się wpisuję zatem w kolejce po kolczyki :)
    kontakt[at]artlantyda.pl
    Ale w sumie wisior też mógłby być ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja chyba wpisałam się nie tam gdzie trzeba (pod wisiorem z labradorytem), więc wpisuje się tutaj, Maja majles@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się! Ale nie moge sięzdecydować co bardziej bym chciała mieć, dlatego zapisujęsię na obie wygrane :D A co! Pozdrawiam :)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pragnę tych eleganckich kolczyków i się tego nie wstydzę :->.
    Gosia, maugosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja czekam na wisior i mam nadzieje że szczęście mi dopisze :)

    Aga corker@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się do twojego candy:)
    prześliczne prezenciki - oba:)

    ale kolczyki przeważyły swoją właśnie elegancją:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ODKRYŁAM PANIĄ DOPIERO WCZORAJ,NIE WIEM JAK TO MOŻLIWE, STRASZNIE SIĘ CIESZĘ,ŻE JEDNAK DO TEGO DOSZŁO.POZOSTAJE W ZAAAAAAAAACHWYCIE. MAM NADZIEJĘ.MAŁGOSIA-gosiaLD@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi sie to :D a kolczyki jeszcze bardziej ;) kati.ciurzik@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne prace... jak wszystkie z resztą

    hania@enigma.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewa amazonka[at]kosmos.kn.pl
    Kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu, kolczyki, kolczyki, kolczyki!
    Wsadzam niniejszym palec pod budkę:)
    Asia Baryga (barasia)

    tutasia@op.pl

    Buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  42. kurcze, wisior tez rewelacja (barasia)

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja też, tylko nie potrafię sie określić czy kolczyki czy wisior :)

    Marek, certyfikat@xl.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne:)
    mzuch@inter-tech.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Cuda! Cuda do kwadratu i nie mogę się nie wpisać :) Pozdrawiam!!!!
    Małgorzata (PiLLow)
    gosia.sowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wisior jest piękny, ale kolczyki zdecydowanie znalazły by u mnie o wiele szersze zastosowanie :)) Staję zatem po nie w kolejce. I szaleję ze szczęścia, że zdążyłam! :)

    isztarv(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem pod wielkim wrażeniem biżuterii z Twojego bloga :) Piękne, piękne i jeszcze raz piękne!

    Zgłaszam się do zabawy :)
    Ola
    olinka85@o2.pl
    http://olinka85.blogspot.com/

    p.s. dodaję oczywiście do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  48. To może i ja spróbuje, przydałyby mi się takie cudne kolczyki ;)
    Pozdrawiam!
    Olga (letike.art@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne, naprawdę, jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam

    Danusia
    Danuta-p@wp.pl


    chwilę temu przez wiatr nie było światła, pisałam akurat komentarz i mnie rozłączyło. proszę potraktować jako jeden.dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bym chciała kolczyki:))) Toteż staję w kolejce.
    martagrzywna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ania naprawdę nasz talent przepiękna bizuteria
    Danka

    flan1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne, niebanalne jest wszytko na tym blogu więc nie mogę przepuścić okazji żeby nie spróbować szczęścia :)
    Ania ania@rutra.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. i aj się ustawiam w kolejkę. Tworzysz piękne rzeczy więc trudno się zdecydować. Jeśli musiałabym wybierać to kolczyki ;)
    pozdrawiam
    Chantel
    chantel111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Same cudności, ale wisior najcudniejszy. Pozdrawiam szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem zauroczona pięknem, precyzja i artyzm biżuterii.
    chetnie wezmę ucział w losowaniu
    Ania duann7@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  56. oczywiście zapomniałam dać maila: kasia.gl.87@gmail.com
    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatni dzwonek! I ja się zapisuję! W moim stylu są zdecydowanie kolczyki, chociaż wisior też widzę na mojej piersi ;)
    Ewa evire@abv.bg

    OdpowiedzUsuń
  58. Super ten wisior jak znalazł na prezent pod choinkę... mail: pulse24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się i ja - rzutem na tasme niejako!
    Kolczyki są piekne, i w moich barwach, ale dla tak cudnego wisiora zmieniłabym kreacje na bardziej barwne:)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    weraph [AT] o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszm sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. zapisuje się:) Ewelina- anonim6041@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń