5 lutego 2016

Nadrabianie zaległości... NAJLEPSZA MAMA - srebrny wisior z sentencją, na Dzień Mamy i nie tylko :-) tytanowane Spinele i srebro 999 oraz 925. Praca oksydowana.

Jedyny. Pełen ciepła, ze szczyptą fantazji - naszyjnik od podstaw tworzony ręcznie ze srebra 999 i 925 oraz kamieni półszlachetnych - Spinel pokryty Tytanem, fasetowane oponki. Z blachy wycięłam owal, oszlifowałam do kształtu chmury, wygrawerowałam tekst, doczepiłam kamienie, zrobiłam dziurki, z drutu uformowałam ozdobną przywieszkę u szczytu której zawiesiłam ustabilizowane gronko z ręcznie obrabianych Spineli pokrytych Tytanem (dzięki powłoce kamienie mienią się wielobarwnie, metalicznie) - na końcu zoksydowałam (przyciemniłam), przetarłam i wypolerowałam. Całość zawieszona na łańcuszku o solidnych ogniwach z regulowaną długością. Wymiary blaszki: 3,5cm x 2,5cm. Długość samej zawieszki od krawatki po dół blaszki: 4,7cm. Obwód łańcuszka: od 41,5cm do 46cm. Istnieje możliwość zmiany długości łańcucha a także zamówienie pracy z wygrawerowanym napisem zgodnie z życzeniem Klienta.

SPRZEDANY











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz