25 lutego 2016

Nadrabianie zaległości.. KLASYKA ELEGANCJI - srebrne kolczyki, nieco surowe (srebro oksydowane) z kryształkami Swarovskiego.

Takich kolczyków nie ma nikt! Blaszka ręcznie wycinana, szlifowana, z dolutowanymi ogniwami, które zostały przeze mnie zmłotkowane - nadałam im delikatną fakturę. Całość zoksydowałam [przyciemniłam do sprawnej czerni] oraz wypolerowałam ręcznie do białego srebra w miejscach wypukłych. Dodatkiem są kryształy Swarovski 3, 4 oraz 5mm w kolorach: Crystal [bezbarwny, foliowany] oraz Crystal AB [z powłoką mocno odbijającą światło, mieniącą się wielobarwnie]. Długość kolczyków ze sztyftem: 5,2cm. Maksymalna szerokość: 65mm. Specjalne baranki wypełnione wewnątrz silikonem, solidnie utrzymują kolczyk w uchu. Całość w srebrze 930 i 925. Kolczyki bardzo lekkie. Istnieje możliwość nieodpłatnej wymiany sztyftów na bigle angielskie, bigle otwarte, klipsy - również srebrne [bez dopłaty, proszę poinformować przy składaniu zamówienia]. Mogę wykonać dowolną wersję kolorystyczną.


SPRZEDANE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz