7 maja 2011

Grawerowana i krwiożercza Złota Szprota

Niebanalny, jedyny taki naszyjnik. Projekt od podstaw wymyślony i wykonany przeze mnie - srebrna blacha (925), z której wycięłam a następnie opiłowałam małe jak i większe kształty. Stworzyłam fakturę pod wodę - z pasty Art Clay Silver (czyste srebro pr. 999), wypaliłam, dolutowałam fale, ludzi, łódkę, chmurę, płetwę rekina na blasze oraz kulki i usta w rybce. Całość pokryłam wielobarwną żywicą jubilerską, światłoutwardzalną i zawiesiłam na ogniwach, domontowałam łańcuszek (srebro 925) i umieściłam perfekcyjnie szlifowany kryształ Swarovski 6mm w kolorze Golden Shadow, który swoim blaskiem pięknie imituje słońce. Własnoręcznie wygrawerowane, zabawne napisy. Wymiary obrazka: 4,8cm x 3,8cm. Wymiary rybki: 3,5cm x 1,5cm. Długość połączonych motywów: 5,5cm. Łańcuszek w obwodzie 68,5cm - bez zapięcia, przekładany przez głowę (możliwe zapięcie czy zmiana długości). Waga: 12,1g.


1 komentarz:

  1. Duża ładna rzecz, jak zresztą wszystkie rzeczy jakie tworzysz. Tak naprawdę zawsze mnie zaskakujesz na plus.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń