18 listopada 2010

Troszkę prywaty i Pierścień Róży

Ostatnie dni mam pod znakiem tworzenia. To znaczy, że padam na twarz a produkuję. Raz, że mam wenę (a to zjawisko co rusz zanikające, więc grzechem byłoby nie skorzystać) a dwa, że otrzymałam nową dostawę przepięknych kamieni i to motywuje mnie do pracy. Trzy - czuję, że jestem lepsza niż pół roku temu. Cztery - widzę jeszcze wieeeele możliwości, niewykorzystanych możliwości, które dopingują mnie do pracy.

Candy-owe prace już gotowe. Na chwilę obecną zdradzę jedynie, że są DWIE - i w dwóch różnych stylach, choć obie wykonane techniką wire-wrapping.
Ciąg dalszy nastąpi... :)

Tymczasem, kolejna z "zaległości", tym razem pierścień, który sprzedał się w tempie błyskawicznym. W całości i od podstaw wykonany ręcznie ze srebrnej blachy i srebrnego drucika (w tym ręcznie formowany napis YOU oraz ozdoby: róża z liśćmi) ze srebra pr. 999, 930, 925. Mocno oksydowany do koloru starego srebra – polerowany na wysoki połysk. Obrączka przy pierścieniu regulowana. Średnica blaszki: 2,5 cm. Waga: 6,5g.


1 komentarz: